2010.02.09.
none

Victoria’s Secret

A Firehouse Productions cég embere, Vinny Siniscal szerint az esemény kommunikációs megoldásainak biztosítója több mint száz Sennheiser headsetet hozott a bemutató produkciós személyzetének. Köztük volt a HMD 281 Pro, egyoldalas headset dinamikus szuper-kardioid karos mikrofonnal és a HMD 280 Pro kétoldalas változat. A Sennheiser headseteket a Firehouse által az eseményhez biztosított Riedel Artist Digitális Mátrix intercom rendszerrel használták. Siniscal szavaival: „A kettő jól összeillett.”
 

„Azok a headsetek nagyon népszerűek lettek” – teszi hozzá.A mikrofonegység nagyon jól szól és a headset kimondottan kényelmes. Igazándiból mi szeretnénk learatni a babérokat a sok TV közvetítő kocsi helyett, amelyek átálltak a hagyományos kedvenc márkáról a Sennheiser HMD-kre. Tulajdonképpen kezdenek iparági szabvánnyá válni.” 

 

Ami azt illeti, a headsetek olyan népszerűnek bizonyultak az ügyfeleknél, hogy a Firehouse Productions a kölcsönözhető készletének növelésére kényszerült, mondja Siniscal. „Közel kétszáz van belőlük összesen, és sosincs egy se a polcon. Így hát vettünk újabb ötven HMD 281-et.

 

A Solotech (Montréal-i székhelyű hang és video produkciós szolgáltató) Sennheiser felszerelést biztosított a Black Eyed Peas csapatának, akik két dalt adtak elő, közöttük a “Boom, Boom, Pow” című nagy slágerüket is. A Solotech eseményért felelős rendszertechnikusa, Patrick Lavoie szavaival: „SR 3256 duál sztereó adóegységeink és EK 3253 zseb-vevőink voltak az eseményen egy A 5000-CP antennával és egy AC 3000 szélessávú antenna összegzővel együtt.” A Black Eyed Peas tagok közül Fergie, Taboo és apl.de.ap Sennheiser SKM 835 G2 vezeték nélküli énekmikrofonokat, míg will.i.am az új SKM 2000 vezeték nélküli énekmikrofont használta. Az esemény hangtervezését Erich Bechtel végezte a New York-i ADI cégtől (Audible Difference Inc.).

 

A “The Victoria’s Secret” divatbemutatót Alsó-Manhattanben, a Lexington sugárúton elhelyezkedő Sixty-Ninth Regiment Armory Nemzeti Történelmi Emlékmű épületben vették fel november 19-én, és a CBS televízió hálózaton december 1-én főműsoridőben sugározták. A nyaralás ihlette fehérnemű bemutatón – mely 1995-ben indult és 2001-ben az internetről átlépett televíziós közvetítéssé – szupermodellek szerepeltek (Heidi Klum házigazdaként, Alessandra Ambrosio, Miranda Kerr, Doutzen Kroes, Marisa Miller, Adriana Lima, és Behati Prinsloo), valamint a Black Eyed Peas csapat is fellépett. Ennek az évnek a korábbi időszakában a Black Eyes Peas történelmet írt azzal, hogy új rekordként 26 egymást követő héten át volt a Billboard Hot 100 slágerlistájának élén a “Boom Boom Pow” és az “I Gotta Feeling” dalával.

 

 

 

Képaláírások:

 

Runway.jpg: A CBS-TV-n 2009. december 1-én közvetített legutóbbi Victoria’s Secrets divatbemutatón a színpad mögé nézve nem csak egy csokor szupermodell közé csöppent az ember, hanem megláthatta a New York-i székhelyű Firehouse Productions cég által biztosított, száznál jóval nagyobb számban használt Sennheiser HMD headsetet is, ami a produkció színfalak mögötti koordinálását szolgálta. (Fotó: © 2009 WireImage)

 
 

BlackEyedPeas.jpg: A Grammy-díj nyertes Black Eyed Peas a kanadai Solotech által biztosított Sennheiser SKM 835 G2 és új SKM 2000 vezeték nélküli mikrofonokat használva pörgette fel a Victoria’s Secrets divatbemutatót, miközben előadta “Boom Boom Pow” és “I Gotta Feeling” című dalát. (Fotó: © 2009 WireImage)

 

További bejegyzések
hello world!
© 2021 Audio Specialista

Nincsenek termékek a kosárban.

crosscross-circle

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak és az érdeklődési körüknek megfelelő hirdetéseket jelenítsünk meg. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban, illetve az Adatvédelmi beállítások menüpontban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.


Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.


We use HotJar to track what users click on and engage with on this site

  • _hjClosedSurveyInvites
  • _hjDonePolls
  • _hjMinimizedPolls
  • _hjDoneTestersWidgets
  • _hjMinimizedTestersWidgets
  • _hjIncludedInSample
  • 1P_JAR

Összes tiltása
Összes engedélyezése