Nyitvatartási időnk: hétfő-péntek 9-17 óra. Szombati munkanapokon (dec. 7-én és 14-én) zárva tartunk.

A felvételek nagy részére Foster kaliforniai rezidenciáján került sor, melyet egy csúcskategóriás lemezstúdióvá alakítottak át, tele különféle hangstruktúrájú helyekkel (nedves, vizes – fürdőszoba; kifinomult – a hálószoba tölgyfa falifülkéje). A hirtelen énekötletek lehallgatószobai rögzítéséhez a co-producer/hangmérnök Jochem van der Saag és a hangmérnök David Russell egy Neumann KMS 105 kondenzátor énekmikrofont adott Sealnek, Neve 1073 DPD előerősítővel, George Massenburg Labs 8200 parametrikus EQ-n és Manley SLAM! kompresszoron keresztül monitorozva. „A KMS 105 mikrofon nagyszerűen alkalmas erre a célra, mivel a hangzása elég jó ahhoz, hogy a szobában megszülető varázslatot a helyszínen rögzítse”, mondta van der Saag. „Természetesen ez sokszor megtörtént, és a végső mix igen sok KMS 105 által rögzített részt tartalmaz. Véleményem szerint nagyon kényelmes az énekesnek, ha a többiekkel egy szobában lehet, amikor a zenei rendezés folyik. Mivel a KMS 105 velünk volt, Seal egyetlen zene ihlette ötletét sem kellett elmulasztanunk.”

„Mindenki szabad kezet kapott zenei és hangzásbeli ötleteinek kiaknázásához,” mondta Russell. „Hogy biztosak legyünk abban, hogy a legjobb éneket kapjuk el az album számára, elhatároztuk, hogy öt énekmikrofont is kipróbálunk. A kollekció Seal mikrofonját, a számos előző albumon használt vintage Neumann U 67 modellt is tartalmazta. A mikrofonok közül csak egyet találtunk „rossznak” Seal hangjához, a fennmaradó négy esetében csak az volt a kérdés, hogy melyik a legjobb. „Némely mikrofonnak túlságosan búgó hangja volt, és mivel Sealnek is meglehetősen búgó hangja van, ezekkel nem tudtunk mit kezdeni,” magyaráztra Russell. „Egy mikrofon mindannyiunknak tetszett, mivel kiegyensúlyozott, nyitott, tiszta hangzást nyújtott. Kiderült, hogy ez Seal U 67 mikrofonja!”

Seal az utolsó éneksávokat a hálószobában énekelte fel, Neumann U 67 mikrofonnal. „Nem alkalmaztam EQ-t vagy dinamika-szabályozást”, mondta van der Saag. „Személy szerint szeretem felvételkészítés közben a dinamikát a lehető legtermészetesebb állapotban hagyni, mivel a digitális domén bőséges dinamika-tartományra ad lehetőséget, és a keverés során a dinamika könnyen szabályozható. Ugyanezen okból tartózkodom az EQ használatától is.” A hangmérnökök az énekhez használt Neumann KMS 105 és U 67 mellett, TLM 67 és Neumann KM 184 mikrofont használtak az akusztikus gitárokhoz, míg KM 184 modelleket dob overheadként.

Seal Sennheiser és Neumann mikrofonokból álló élőkoncert felszerelése ugyanazt a kitűnő minőséget biztosítja. Seal Neumann KK 105-S kapszulával szerelt Sennheiser SKM 5200 vezeték nélküli kézi mikrofonba énekelt – ugyanezt a kapszulát használták a Commitment albumon a nyers sávok rögzítéséhez. „Seal énekhangjának gyönyörű, gazdag hangzása van,” mondta John Robbins FOH hangmérnök, aki a Steely Dan három turnéján kezelte a technikát. „Ráadásul a vezeték nélküli jel sohasem marad ki. Már két éve dolgozom Seallel, és sohasem volt gondom a vezeték nélküli technológiával, cserealkatrészre sem volt szükségem. Ez elmondható a színpadon használt összes Sennheiser és Neumann mikrofonról. Van egy készletünk ezekből a mikrofonokból az észak-amerikai és egy az európai turnéhoz. Tartalék készletünk nincs, mert ezek a mikrofonok olyan megbízhatóak, hogy még soha nem volt rá szükségünk. Annak ellenére, hogy a turné során hőmérséklet és páratartam tekintetében mindig extrém körülmények között szállítják, a Sennheiser és a Neumann termékek nemcsak teljesítenek, hanem ezt „stúdió minőségben teszik.” A Seal koncertek hangszereinek hangját a kifejezetten hangszerekhez tervezett Sennheiser evolution mikrofonok veszik.

Seal monitor hangmérnöke, Chris Lantz, az egyik első hangmérnök volt, aki az 1990-es években vezeték nélküli személyi monitorokat használt az Eagles zenekarral. „A Sennheiser gyorsan vezető szerepet szerzett ezen technológia területén, és azóta is diktálja az iramot,” mondta. „Épp most váltottunk az új ew 300 IEM G3 rendszerre, amely a Sennheiser Wireless Systems Manager (WSM) szoftverével igencsak megkönnyíti a munkánkat. A frekvencia pásztázási funkció egyszerűen használható és megbízható, az automatikus szinkronizálási funkció pedig kevesebb, mint 10 percre csökkentette az egységek azelőtt egy óráig tartó beállítását! A banda a hangzást is imádja; azt mondják, úgy szól, mintha CD-t hallgatnának.” Lantz egy pár Sennheiser e 914 mikrofont használ a közönség hangjának rögzítéséhez, hogy a rajongók lelkesedésével inspirálja Sealt, és a zenekart.

Lantz nagyra értékeli a Sennheiser Nemzetközi Kapcsolatok csapatát, mely segít neki lépést tartani a vezeték nélküli technológia területén. „Rengeteg információt kapok tőlük szóban, a blogokon keresztül, illetve egyéb módokon,” mondta. „Lenyűgöző volt, ahogy a Sennheiser emberei meglátogattak minket, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy minden naprakész és optimálisan működik. Időt szántak rá, hogy sorba vegyük az elképzeléseken, a hardvert és a szoftvert, hogy minden show akadálytalanul folyhasson le.”