Az együttműködést és tanulást segítő, csúcstechnológiát képviselő hangrendszerek elsőszámú szaktekintélyeként ismert Sennheiser büszke arra, hogy a neves All Souls College a SpeechLine Digital Wireless (SLDW) mikrofonrendszert választotta az intézmény egyik legrégebbi, legegyedibb tárgyalótermének hangrendszereként.
A VI. Henrik által 1430-ban alapított All Souls College az angliai Oxfordi Egyetem tagintézménye. A közel 800 éves intézmény célja az volt, hogy az egyik legnagyobb történelmi múlttal rendelkező termét kiváló minőségű hangrendszerrel bővítse. A választás a beszédalkalmazásokhoz tervezett és felhasználóbarát kezelhetőségéről híres SLDW rendszerre esett, hogy segítségével időtállóvá tegyék Nagy-Britannia egyik legrangosabb tudományos kutatóintézetét.
Az All Souls College informatikai igazgatója, Paul Blaxill, az akusztikai kihívásokat ecsetelve elmondta, hogy kezdetben a legfőbb kihívást az épület különleges építeszeti adottsága jelentette, mivel számos helyiség rendelkezik boltíves, gazdag faragásokkal díszített kő mennyezettel. „Ahhoz, hogy ezeket a gyönyörű, műemlék jellegű helyiségeket modern célokra használhassuk, átalakításokat kellett végeznünk. Ez késztetett minket arra, hogy felvegyük a kapcsolatot a CAV Oxford helyi kölcsönző céggel” – magyarázta.
A CAV Oxford a város legrangosabb helyszíneinek nyújt személyre szabott támogatást. Amikor az All Souls College hozzájuk fordult segítségért, a csapat rögtön tudta, hogy az SLDW lesz a megfelelő megoldás. Az elsődleges szempont a rendszer felhasználóbarát működése volt, hogy azt a laikus személyzet is könnyen kezelhesse. A másik mozgatórugó pedig a rendszer által kínált funkciók gazdag tárháza volt, amivel kiküszöbölhető a további külső berendezések használatának szükségessége.
A Sennheiserrel 1990 óta disztribútorként együttműködő Leisuretec-et pedig hosszú múltra visszatekintő szakmai tudása és megbízhatósága miatt választották a rendszer szállítójaként.
A Leisuretec tisztában volt azzal, hogy az intézmény tárgyalótermében nincs mindig gyorsan elérhető műszaki támogatás, ezáltal egy tökéletesen és hosszú távon is megbízhatóan működő megoldásra van szükség. Továbbá a Leisuretec értékesítési csapatának tagjai – Obed Mashayamombe, Glenn Smith és Clover Richards – a CAV igazgatóját, Sam Haney-t, elvitték egy egynapos képzésre a Sennheiser egyesült királyságbeli központjába. Ott a Sennheiser részéről több vezető szakemberrel is találkoztak: Kevin Gwyther-Brown üzletfejlesztési, Gareth Petersszel belső ügyféltámogatási és Eddie Lane értékesítési menedzserrel, akik gondoskodtak róla, hogy mind a CAV, mind a Leisuretec szakembereit beavassák az SLDW rendszer rejtelmeibe.
Mashayamombe elmondása szerint a Sennheisernél tett látogatás kulcsfontosságú szerepet játszott az alkalmazandó rendszer előnyeinek megértésében.
„A Leisuretec már több mint 20 éve értékesít Sennheiser eszközöket, és nagyszerű kapcsolatot ápol a céggel” – mondta. „A Sennheiser csapata mindig készen áll a technikai és értékesítési kérdések megválaszolására és marketingeszközökkel is segíti munkánkat. Csapatunk minden tagja tudja, hogy a Sennheiserrel kapcsolatba lépve magas színvonalú támogatásban lesz része. Ezt támasztja alá az is, hogy meghívtak minket ügyfelünkkel együtt Marlow-i székhelyükre, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a megfelelő eszközöket kínálják az adott projekthez.”
Gwyther-Brown véleménye szerint az ilyen szoros kapcsolatok rendkívül tartósak, és a Sennheiser csapata kivételes ügyféltámogatást kínál.
„A Leisuretec egy jól ismert brit Sennheiser-forgalmazó, régóta ápolunk velük jó kapcsolatot” – jegyzi meg. „Tudjuk, hogy a Leisuretecnek nyújtott támogatás a cégen túl ügyfeleinek is nagy hasznára válik. Ez a hosszú távú együttműködés záloga. És ez az üzletfejlesztési csapaton túl a Sennheiser többi munkatársának segítségére is kiterjed, legyen szó műszaki támogatásról, képzésről vagy fiókkezelésről. Forgalmazóink támogatásán keresztül a végfelhasználókkal is jobb kapcsolatot alakíthatunk ki, és ez a Sennheiser legfontosabb szempontja.”
A Sennheiser SLDW-t a végfelhasználók igényeit szem előtt tartva egyetemi és vállalati felhasználásra tervezték, így tökéletes megoldást kínál az All Souls College számára. A zökkenőmentes végfelhasználói élményről az EQ és az automatikus hangerőszint-kezelést biztosító beépített DSP gondoskodik. Ez azt jelenti, hogy a résztvevők zavartalanul koncentrálhatnak a beszélgetésekre.
Az SLDW rendszer egyszerű egygombos kezeléssel működik. Ezenkívül a töltést szolgáló dokkolóállomásokat egy üvegelőlappal ellátott rack-be szerelték, a hangszórók pedig egyedi színre festve tökéletesen belesimulnak a helyiség belvilágába. A könnyen hozzáférhető töltőállomásoknak köszönhetően a berendezés mindig használatra kész, és a 15 órás üzemidőt biztosító akkuval egész nap használható.
Az All Souls College csapata tökéletesen elégedett a választott megoldással. Egy korábban kihasználatlan, gyönyörű helyiség végre a találkozók és megbeszélések inspiráló helyszínévé vált. Haney is megerősíti, hogy egy sikertörténetről van szó.
„A Sennheiser SpeechLine Digital Wireless által nyújtott minőség pozitív fogadtatásra talált” – mondta. „Ezért választja a CAV előszeretettel a Sennheisert és a Leisuretecet az audioberendezések beszállítójaként.”
Blaxhill az előtte szólóval egyetértve örömmel kommentálta a sikeres eredményt. „A rendszer általános hangzásában hatalmas minőségi előrelépés történt” – mondta. „A CAV Oxford a kiírást megfelelően értelmezve egy olyan rendszert tervezett, amely túlmutat az elképzeléseinken. Nagyon profi munkát végeztek, és az eszközöket tartalmazó rack-et is gyönyörűen „felöltöztették”; egy igazi műalkotás született.”
A Sennheiser tisztában van azzal, hogy a pro-audio szakmában minden eddiginél fontosabbak a kapcsolatok – különösen az olyan régi partnerekkel, mint a Leisuretec.
„Igyekszünk mindig mindent megtenni ügyfeleinkért” – vonta le a következtetést Gwyther-Brown. „Szeretünk a csapatokkal találkozni és megosztani velük tudásunkat. Az érintettek sikeres együttműködése rámutat arra, mennyire fontos az ügyfelek igényeinek felmérése és az innovatív hangtechnikai megoldások alkalmazása. Az a dolgunk, hogy ügyfeleink és forgalmazóink rendelkezésére álljunk. Egyik legfontosabb feladatunk a támogatásnyújtás, amit nagyon szeretünk!”