A Sennheiser és a House of Blues megújítja együttműködését

Az audio specialista Sennheiser és a House of Blues (a nívós és ikonikus koncerthelyszín hálózat) bejelentette, hogy megújítják szövetségüket. A Sennheiser továbbra is prémium-minőségű mikrofonokkal és vezeték nélküli megoldásokkal támogatja az Egyesült Államok területén található 13 helyszín mindegyikét.

A két cég több mint öt éve fennálló együttműködése alatt a House of Blues audio eszközeinek körében minden egyes helyszínen magasabb szintű hangminőséget, rugalmasságot és tartósságot tapasztalt. A House of Blues jelenleg a vezetékes evolution mikrofonok, vezeték nélküli evolution G3 mikrofonrendszerek és vezeték nélküli evolution G3 monitorrendszerek teljes választékát használja az egyes koncerthelyszíneken.
Kristy Jo Winkler, a Sennheiser amerikai kapcsolatokért felelős vezetőjének szavaival: „Örömmel folytatjuk régóta fennálló kapcsolatunkat a House of Blues-zal. Azzal, hogy olyan sokféleképpen támogatjuk az egyes helyszíneket, a Sennheiser is hozzájárul a House of Blues által létrehozott egyedi arculathoz. Az egyes koncerthelyszínek nagyszerű előadási feltételeikkel szereztek maguknak hírnevet, ahol a legragyogóbb művészek adnak élő koncerteket, a lehető legmagasabb színvonalú technikai segítség és az elérhető legkiválóbb mikrofonok és vezeték nélküli berendezések használata mellett.
„A House of Blues és a Sennheiser kapcsolata igazán harmonikus” – mondta Dan Schartoff, a House of Blues produkciós alelnöke. „Közös szenvedélyünk, hogy a lehető legjobb hangminőséget és hangzásélményt nyújtsuk. Valóban, a Sennheiser mikrofonjai számos lenyűgöző és történelmi jelentőségő show szereplői voltak helyszíneinken.“

A prémium-minőségű hangzás „evolúciója”

Pierre Rochman, a House of Blues (Anaheim) produkciós menedzsere szerint a Sennheiser evolution mikrofonsorozata továbbra is nagy segítséget jelent – különösen a megbízhatóság tekintetében. „Az egyes helyszíneken minden nehézség nélkül rendezünk évente 200 show-t és előadóestet” – mondta. „Tegnap hét banda volt repertoáron, ma öt, holnap pedig hat zenekar lép majd fel – ez irgalmatlan és kimerítő program. A vezetékes evolution mikrofonok tényleg állják a sarat. És azon ritka helyzetekben, amikor valamit javítani kell, a Sennheiser mindig nagyon gyorsan és készségesen a segítségünkre siet.”
A House of Blues, amely az „A-list“ turné művészeit, valamint a feltörekvő művészek számos képviselőjét is vendégül látta, nagyra értékeli az evolution mikrofonok hangzásbeli rugalmasságát és megbízható teljesítményét is. „Bár a nálunk koncertező hazai művészek közül sokan érkeznek saját Sennheiser eszközökkel, rengeteg olyan feltörekvő művész is megfordul nálunk, akik semmilyen mikrofoncsomaggal sem rendelkeznek” – mondta Rochman. „Sennheiser mikrofoncsomagjainknak köszönhetően ezeket a művészeket, valamint hangtechnikusaikat is megismertethetjük a kiváló hangminőséggel. Miközben valahol máshol a színpadon talán egy versenytárs termékeit használták, itt egy e 835 vagy egy e 935 vezetékes mikrofonnal találják magukat szembe, és megismerkedhetnek a kiváló hangzás és a nagyszerű gerjedésgátlás nyújtotta élménnyel. Ezekre az élményekre azután később is emlékeznek és magukban hordozzák karrierjük során.”

Hangzásbeli rugalmasság és megbízhatóság

A 13 House of Blues helyszín mindegyike rendelkezik egy-egy komplett felszereléssel, amely a következőkből áll: a Sennheiser vezetékes evolution mikrofonjai, híres evolution vezeték nélküli rendszerei, valamint egy sor professzionális fejhallgató és klasszikus mikrofon (pl. az MD 421-II modell). Ez a felszerelés nagy- és kisterű helyszíneken is megmutatja, mire képes és verhetetlenül rugalmas a hangzás tekintetében. „Mivel különböző színpadainkon számos művész megfordul, gyorsan fel kell tudnunk ismerni, hogy az egyes művészek mit szeretnének kifejezni, és ezt a hangzás tekintetében is tudnunk kell segíteni” – jegyezte meg Rochman. „Általában körülbelül 15 percem van az előkészületekre és a beállásra, hogy minden tökéletesen szóljon, és a Sennheiser evolution mikrofonok rengeteg szabadságot biztosítanak ehhez – az előadás műfajától függetlenül.”
Rochman különösen az e 906 modellt kedveli, amely szerinte jelenleg az erősítőkhöz használható „slágermikrofon“. „Az e 906 sokkal szélesebb frekvenciamenetet biztosít számunkra, míg a szűrőkapcsolási lehetőség más mikrofonoknál rugalmasabbá teszi ezt a modellt, ha az erősítőből érkező jeltől függően jelvágást vagy -kiemelést kell végeznem.”
Az ország prémium-kategóriás élőkoncert helyszíneként a House of Blues nagyon büszke arra, hogy az egyes helyszíneken kiváló minőségű hangzást kínál, és keményen megdolgozik azért, hogy ezt minden egyes napon biztosítsa. „Hangmérnökeink közül sokan sohasem dolgoztak volna itt, ha nem tudtunk volna olyan kiváló minőségű felszerelést biztosítani, mint a Sennheiser” – mondta végül Rochman. „Olyan hangmérnökeink vannak, akik az „A-list“ művészeivel turnéznak, de ez az „otthonuk“, mivel nagyszerű mikrofonokkal és kiváló hangzású PA-rendszerrel rendelkezünk, és természetesen azért is, mivel nagyszerű művészeket hívunk meg. Nagyra értékeljük a Sennheiserrel folytatott együttműködésünket, mivel így továbbra is hozzásegíthetjük a művészeket, hogy a lehető legjobb koncertet adhassák.”

Képaláírások:

HOB Dallas.jpg: Kültéri fotó a dallasi (Texas) House of Blues koncerthelyszínről
A House of Blues Entertainment által rendelkezésünkre bocsátott fotók

További bejegyzések
hello world!
© 2021 Audio Specialista

Nincsenek termékek a kosárban.

crosscross-circle

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak és az érdeklődési körüknek megfelelő hirdetéseket jelenítsünk meg. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban, illetve az Adatvédelmi beállítások menüpontban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.


Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.


We use HotJar to track what users click on and engage with on this site

  • _hjClosedSurveyInvites
  • _hjDonePolls
  • _hjMinimizedPolls
  • _hjDoneTestersWidgets
  • _hjMinimizedTestersWidgets
  • _hjIncludedInSample
  • 1P_JAR

Összes tiltása
Összes engedélyezése