Garanciális és garancián túli szerviz igényével kérjük töltse ki űrlapunkat, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat:

Személyes ügyintézésre hétfőtől péntekig 10:00-12:00 és 13:00-16:00 között van lehetőség.

Igényelhet futárszolgálattal történő elszállítást is melynek díja bruttó 2000 Ft, garanciális termék esetén pedig a szállítás díjtalan. Amennyiben igénybe szeretné venni a szállítási opciót, kérem adjon meg pontos szállítási címet, és elérhetőséget. Garanciális ügyintézés esetén kérjük mellékelje a számlát vagy a kitöltött garancialevelet. 

 

szerviz

Gyári fülpárnák, kengyelpárnák, kábelek, átalakítók, mikrofon csipeszek, mikrofon szivacsok, pop filter, és rengeteg egyéb alkatrész.

A kiegészítő termékekre (fülpárna, kengyelpárna és kábelek) 6 hónap szavatosságot biztosítunk.
Keresés

Fontos tájékoztató jellegű információk a garanciával kapcsolatban.

A Sennheiser electronic GmbH & Co. KG EU-s direktívái garanciális ügyekben. Az Ön által vásárolt eredeti Sennheiser termék 24 hónapos garanciával rendelkezik. A korlátozott garancia csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek a vásárlás időpontjában az aktuális Sennheiser értékesítési programhoz tartoznak. A garanciaidő akkor kezdődik, amikor a vadonatúj, még nem használt terméket az első végfelhasználó megvásárolja. Ezért a vásárlás időpontjának igazolására ajánlatos megőrizni a számlát (vagy a garanciajegyet). E nélkül a garanciajegy nélkül (melyet a Sennheiser szervizeléssel megbízott partnere ellenőriz) az elvégzett javítás ellenértékét Önnek kell kifizetnie.

A vásárlást igazoló bizonylatnak tartalmaznia a kell a vásárlás időpontját és a termék megnevezését. Ha a termékről a garanciaidőn belül megállapítják, hogy az a nem kielégítő alapanyag vagy kidolgozás alkalmazása miatt hibás (az eredeti beszerzés idején is az volt), a Sennheiser electronic GmbH & Co. KG vagy annak szervizpartnerei a munkadíj, vagy az alkatrészek díjának megfizettetése nélkül megjavítják, vagy (a Sennheiser electronic GmbH & Co. KG belátása szerint) kicserélik a terméket, illetve annak hibás alkatrészeit. A Sennheiser electronic GmbH & Co. KG vagy annak szervizpartnerei a hibás termékeket vagy alkatrészeket új termékekkel, alkatrészekkel helyettesíthetik. A lecserélt termékek és alkatrészek a Sennheiser electronic GmbH & Co. KG vagy annak szervizpartnerei tulajdonába kerülnek.

A jótállási igény nem érvényesíthető az alábbiakra vonatkozóan:

– a termék kisebb olyan minőségi hibáira és eltéréseire, melyek nem befolyásolják a termék értékét vagy a rendeltetésszerű használathoz való alkalmasságát;
– a termék tartozékaként mellékelt kiegészítőkre;
– az újratölthető és egyszer használatos elemekre (ezek a termékek rövidebb üzemelési idővel rendelkeznek, és élettartamuk nagyban függ a használat gyakoriságától is);
– a nem rendeltetésszerű használatból származó hibákra (pl. hibás működtetés, fizikai rongálás, nem megfelelő tápfeszültség használata);
Garanciális szempontból rendeltetésszerű használatnak tekintjük a terméknek a használati útmutatóban ismertetett működési feltételek és előírások szerinti használatát.
– a természetes elhasználódásból származó hibákra;
– ha a Sennheiser terméket Ön vagy harmadik személy javítani próbálja, kivéve, ha az adott javításra a Sennheiser előzetesen írásos beleegyezését adta;
a vis maiorból származó hibákra;
– azon hibákra, melyek a vásárlás pillanatában a vásárló számára ismertek voltak.
Érvényét veszti a garancia, ha a terméket illetéktelen személy vagy szerviz javítja. A garanciális igények a világ bármely olyan országában érvényesítők, ahol az adott ország törvényei nem ütköznek garanciális feltételeinkkel. Egyéb szavatossági igények vagy a jelen feltételekben meghatározott jogosultságokon túlmutató igények nem érvényesíthetők.