– a termék kisebb olyan minőségi hibáira és eltéréseire, melyek nem befolyásolják a termék értékét vagy a rendeltetésszerű használathoz való alkalmasságát;
– a termék tartozékaként mellékelt kiegészítőkre;
– az újratölthető és egyszer használatos elemekre (ezek a termékek rövidebb üzemelési idővel rendelkeznek, és élettartamuk nagyban függ a használat gyakoriságától is);
– a nem rendeltetésszerű használatból származó hibákra (pl. hibás működtetés, fizikai rongálás, nem megfelelő tápfeszültség használata);
Garanciális szempontból rendeltetésszerű használatnak tekintjük a terméknek a használati útmutatóban ismertetett működési feltételek és előírások szerinti használatát.
– a természetes elhasználódásból származó hibákra;
– ha a Sennheiser terméket Ön vagy harmadik személy javítani próbálja, kivéve, ha az adott javításra a Sennheiser előzetesen írásos beleegyezését adta;
a vis maiorból származó hibákra;
– azon hibákra, melyek a vásárlás pillanatában a vásárló számára ismertek voltak.
Érvényét veszti a garancia, ha a terméket illetéktelen személy vagy szerviz javítja. A garanciális igények a világ bármely olyan országában érvényesítők, ahol az adott ország törvényei nem ütköznek garanciális feltételeinkkel. Egyéb szavatossági igények vagy a jelen feltételekben meghatározott jogosultságokon túlmutató igények nem érvényesíthetők.