Garanciális és garancián túli szerviz igényével kérjük töltse ki űrlapunkat, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat:
Ünnepi munkarend:
2024. December 7. – Zárva
2024. December 14. – Zárva
2024. December 18. – Utolsó olyan munkanap, amikor garanciális ügyintézésre tudunk termékeket fogadni.
2024. December 20. – Utolsó munkanap (garanciális cserék, jóváíró számlák kiadása lehetséges)
2025. Január 6–10. – Leltár (innentől tudjuk fogadni a garanciális ügyintézésre hozott termékeket)
2025. Január 13. – Első nyitvatartási napunk és a garanciális ügyintézésre behozott termékek bevizsgálásának kezdete
Személyes ügyintézésre hétfőtől péntekig 10:00-12:00 és 13:00-16:00 között van lehetőség.
Igényelhet futárszolgálattal történő elszállítást is melynek díja bruttó 2000 Ft, garanciális termék esetén pedig a szállítás díjtalan. Amennyiben igénybe szeretné venni a szállítási opciót, kérem adjon meg pontos szállítási címet, és elérhetőséget. Garanciális ügyintézés esetén kérjük mellékelje a számlát vagy a kitöltött garancialevelet.
Gyári fülpárnák, kengyelpárnák, kábelek, átalakítók, mikrofon csipeszek, mikrofon szivacsok, pop filter, és rengeteg egyéb alkatrész.
A kiegészítő termékekre (fülpárna, kengyelpárna és kábelek) 6 hónap szavatosságot biztosítunk.
Fontos tájékoztató jellegű információk a garanciával kapcsolatban.
A Sennheiser electronic GmbH & Co. KG EU-s direktívái garanciális ügyekben. Az Ön által vásárolt eredeti Sennheiser termék 24 hónapos garanciával rendelkezik. A korlátozott garancia csak azokra a termékekre vonatkozik, melyek a vásárlás időpontjában az aktuális Sennheiser értékesítési programhoz tartoznak. A garanciaidő akkor kezdődik, amikor a vadonatúj, még nem használt terméket az első végfelhasználó megvásárolja. Ezért a vásárlás időpontjának igazolására ajánlatos megőrizni a számlát (vagy a garanciajegyet). E nélkül a garanciajegy nélkül (melyet a Sennheiser szervizeléssel megbízott partnere ellenőriz) az elvégzett javítás ellenértékét Önnek kell kifizetnie.
A vásárlást igazoló bizonylatnak tartalmaznia a kell a vásárlás időpontját és a termék megnevezését. Ha a termékről a garanciaidőn belül megállapítják, hogy az a nem kielégítő alapanyag vagy kidolgozás alkalmazása miatt hibás (az eredeti beszerzés idején is az volt), a Sennheiser electronic GmbH & Co. KG vagy annak szervizpartnerei a munkadíj, vagy az alkatrészek díjának megfizettetése nélkül megjavítják, vagy (a Sennheiser electronic GmbH & Co. KG belátása szerint) kicserélik a terméket, illetve annak hibás alkatrészeit. A Sennheiser electronic GmbH & Co. KG vagy annak szervizpartnerei a hibás termékeket vagy alkatrészeket új termékekkel, alkatrészekkel helyettesíthetik. A lecserélt termékek és alkatrészek a Sennheiser electronic GmbH & Co. KG vagy annak szervizpartnerei tulajdonába kerülnek.