Ha mikrofonokról és monitoring berendezésekről van szó, Pink a német gyártó 2000-es és evolution vezeték nélküli sorozatára esküszik, valamint néhány speciális változatot is előszeretettel használ. „SKM 2000-es kézi-mikrofonját Pink egy speciális e 935 kapszulával használja, ezüst színben,” magyarázza Horst Hartmann monitoring mérnök. Chris Madden FOH hangmérnök veszi át a szót: „A kézi-mikrofon zavartalanul üzemel, csaknem bármely EQ-val fantasztikusan szól. Rendkívülinek mondható a gerjedés megelőzően alkalmazható erősítés, tekintettel arra, hogy az énekesnő a show legnagyobb részében a PA rendszer előtt éneke!”
Mivel a sportos popsztár nem kívánta megfosztani magát attól az örömtől, hogy a trapézon és a kötelekről lógva énekeljen, a kezeit szabadon hagyó mikrofonmegoldást kellett találni számára. Pierre Morant, a Semmheiser EMEA kapcsolatokért felelős menedzserének szavaival: „Normál headset nem jöhetett szóba, így az SK 2000 zsebadóval kombinált új fülszett mikrofonunknak Pink lett a VIP „berepülő pilótája”. Ő az első művész, aki ezt az egyoldalas fülszettet használja, és ha a rendszer a turné akrobatikus közjátékai során is állja a próbát, kétségtelenül átment a tűzkeresztségen.”
Chris Madden standard 935-ös kapszulával kombinált SKM 2000 rádiómikrofont használ a háttérvokálhoz, és a hangszeres jeladókat illetően a hangmérnökök is hűségesek maradtak a 2000-es sorozathoz. „Ami a hangminőséget illeti, az alsó tartomány fantasztikus, különösen a gitárok és a basszusgitárok esetében,” állítja Horst Hartmann. Ő a már bizonyított evolution vezeték nélküli ew 300 IEM rendszert használja a monitoringhoz (A 5000-CP típusszámú, körkörösen polarizált antennákkal). „Az RF tökéletesen megbízható, különösen a show alatt áthidalandó távolságokat figyelembe véve,” magyarázza Chris Madden.
A Funhouse Tour során használt mikrofon készlet vezetékes evolution modelleket is tartalmaz (pl. a dobfelszerelés hangosításához). A lábdob „dübörgését” két e 902 rögzíti, míg a pergő és a függesztett tamok bemikrofonozásához dinamikus, kadioid karakterisztikájú e 904, az álló tamokhoz e 902, overhead-ként pedig két e 914 modellt használnak. Egy további modell, nevezetesen az e 906 használatával biztosítják, hogy Justin Derrico gitárerősítőjének hangja erősen és tisztán szóljon.
Mivel a Funhouse Tour-ról koncert-DVD is készül, Chris Madden „bűvészdoboza”’ RF kondenzátor mikrofonokat is rejt: két MKH 8040 modellt és egy MKH 800 Twin kétkapszulás mikrofont. „A közönség hangjának rögzítéséhez használtam ezeket. Az MKH 800 vette a front/háttér, míg a 8040-esek a bal/jobb szekciót, a fókuszt pedig a színpadtól kissé visszafelé helyeztük el. A Twin modell esetében remekül működik a karakterisztika kezelés. Mindkét mikrofon elsőrendű hangminőséget nyújt, szélzaj nélkül. Összességében a mikrofonok ragyogóan teljesítettek, és kiváló minőségük nagyon lenyűgözött – a turnét követően különféle egyéb alkalmazásokhoz is ki fogom próbálni azokat.” A két hangmérnök a Sennheiser által nyújtott támogatás kapcsán is elragadtatva nyilatkozott: „Az, hogy bármely helyszínen ugyanazt a fajta támogatást kapjuk olyan, mintha egy „biztonsági hálóval” rendelkeznénk.”
Eddig körülbelül kétmillió koncertlátogató lehetett szem- és fültanúja a lélegzetelállító előadásnak, és a Pink számára összeállított hangfelszerelés nagyszerű minőségének. Pierre Morant pedig bizton állíthatja, hogy a Sennheiser márka mostantól egy igen kivételes barátot is magának mondhat: „A Funhouse Tour próbái során Pinket annyira lenyűgözte a tesztmikrofon, hogy egyszerűen nem akarta visszaadni!”