A Sennheiser termékek javíthatósága a technológiai kialakításuktól függően eltérő lehet. 🔄 Cserélhető termékek A Bluetooth-os (vezeték nélküli) fül- és fejhallgatók túlnyomó többsége nem szervizelhető hagyományos módon, mivel ezek zárt, kompakt felépítésűek, és az alkatrészek nem...
Ha a készüléket szervizelésre szeretné visszaküldeni, fontos, hogy azt biztonságosan csomagolja be, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket. 📦 Csomagolási tanácsok: Használjon stabil dobozt, amely megfelelően védi a készüléket a rázkódástól és ütődésektől. A terméket...
Ha a Sennheiser termék garanciaidőn belül meghibásodik, a javítás vagy csere kétféleképpen intézhető: 🏪 1. A vásárlás helyén A legegyszerűbb megoldás, ha a hibás készüléket ott adja le, ahol vásárolta. A kereskedő felveszi a hibajelentést,...
A Sennheiser alkalmazások – például a Smart Control és a Smart Control Plus – használata nemcsak kényelmesebbé, hanem sokkal testreszabhatóbbá és fejlettebbé is teszi a felhasználói élményt. Az applikációk lehetőséget adnak a készülékek beállításainak finomhangolására,...
Az Audio Partnernél lehetőséget biztosítunk arra, hogy vásárlás előtt személyesen is kipróbálja a termékeinket, így saját körülményekhez hasonló helyzetben tapasztalhatja meg a készülékek hangzását és kezelhetőségét. 🎧 HiFi termékekÜzletünkben, munkanapokon 10:00 és 16:00 óra között...
Sajnos a keresett kifejezésre nincs találat. Próbálj meg egy másik helyre keresni, vagy a térképen válassz ki egy hozzád közeli átvételi pontot