Ha a True Wireless (TWS) fülhallgató egyik oldala nem szól, az esetek többségében nem meghibásodásról, hanem a két fülhallgató közötti kapcsolat megszakadásáról van szó. Ilyenkor gyakori jelenség, hogy az egyik fülhallgató pirosan és zölden villog, ami azt jelzi, hogy elveszítette a kapcsolatot a másik oldallal.
Ebben az esetben érdemes elvégezni a fülhallgatók újbóli párosítását. Ennek pontos menete típusonként eltérő, ezért javasolt követni a termék használati útmutatójában leírt lépéseket, általában a hibaelhárítás (troubleshooting) részben található részletes leírás alapján. A legtöbb modellnél ez néhány egyszerű lépésből áll – például a fülhallgatók alaphelyzetbe állítása, majd egymáshoz és a telefonhoz való újracsatlakoztatása.
A különböző Sennheiser True Wireless modellekhez tartozó használati útmutatók az alábbi oldalon érhetők el:
Ha a párosítás megismétlése után sem működik mindkét oldal, érdemes ellenőrizni, hogy mindkét fülhallgató megfelelően töltődik-e, illetve tiszták-e az érintkezők a töltőtokban. Ezek a tényezők is gyakran okozhatnak hasonló hibát.