Ha a Sennheiser termék garanciaidőn belül meghibásodik, a javítás vagy csere kétféleképpen intézhető:
🏪 1. A vásárlás helyén
A legegyszerűbb megoldás, ha a hibás készüléket ott adja le, ahol vásárolta. A kereskedő felveszi a hibajelentést, majd továbbítja a terméket a hivatalos Sennheiser szervizbe.
🧰 2. Közvetlenül a forgalmazónál (Audio Partner Kft.)
Ha közvetlenül nálunk szeretné intézni a garanciális ügyintézést, több lehetőség közül is választhat:
-
Személyesen: hétköznapokon 10:00 és 16:00 óra között leadhatja a hibás készüléket budaörsi irodánkban.
-
Futárszolgálattal: elküldheti hozzánk bármilyen futárszolgálattal a készüléket.
-
Online ügyintézés: honlapunk „Szerviz” menüpontjában kitölthető a szervizbejelentő űrlap. Ennek alapján GLS futárt küldünk a termékért, aki elszállítja hozzánk a javításra.
📄 Fontos:
Garanciális ügyintézéshez minden esetben szükség van vásárlást igazoló dokumentumra (számla és/vagy garanciajegy).