Amennyiben egy pro hangtechnikai eszköz meghibásodik, a javítás folyamata több, átlátható lépésből áll. Elsőként a készüléket el kell juttatni Budaörsi irodánkba, ahol munkatársaink szervizmunkalapot vesznek fel az eszközről, és rögzítik a hiba leírását. Ezt követően a termék szervizközpontunkba kerül, ahol szakembereink először bevizsgálják az eszközt a hiba pontos megállapítása érdekében.

Ha a bevizsgálás során kiderül, hogy a termék javítható, a következő lépések történnek:

A teljes szervizügyintézés általában 2–4 hetet vesz igénybe, a konkrét időtartam attól függ, hogy szükség van-e alkatrész cserére, és az elérhető-e raktáron, vagy rendelésre kell beszerezni.

Ez a folyamat biztosítja, hogy minden eszköz szakszerűen, ellenőrzötten és átlátható feltételek mellett kerüljön javításra, a lehető legrövidebb időn belül.