Keresés
bejegyzés típusa
  • Minden találat
  • Termékek
  • Bejegyzések
  • Oldalak

Az eltávozók emléke előtti zenés tisztelgés és az emlékezetes élő színpadi produkciók estéjén, az 58. GRAMMY Díjátadó Gálán, az audio termékeket gyártó Sennheiser gondoskodott a rendkívül megbízható vezeték nélküli hangátvitelről. Több mint 18 000 ünnepelt hírességet és zenerajongót számláló közönség, 24 milliónál is több TV-néző, olyan fellépő művészek mint Lady Gaga, Kendrick Lamar, Adele és The Weeknd – akik Sennheiser vezeték nélküli mikrofontechnológiát használtak –, valamint Taylor Swift, aki a show nyitányaként egy Sennheiser Digital 9000 rendszeren adta elő „Out of the Woods” című dalát.

A Sennheiser felhasználó Ed Sheeran két GRAMMY-díjat gyűjtött be „Thinking Out Loud” című daláért: Év dala és Legjobb popzenei szóló előadás. Eközben, Bruno Mars és Mark Ronson kasszasikernek számító „Uptown Funk” című számukért elnyerték az Év felvétele és a Legjobb pop duó előadás díjat. Az este egyik legnagyobb nyertese Kendrick Lamar volt, akit négy GRAMMY-díjat is átvehetett: Legjobb rap album, Legjobb rap előadás, Legjobb rap/énekes együttműködés és Legjobb zenei videó klip (Taylor Swift-tel közösen).

Az este érzelmileg leginkább megrendítő előadását Lady Gaga nyújtotta, aki David Bowie életművének különböző fejezeteiből szemezgetve adott elő egy izgalmas egyveleget. Az MD 5235 kapszulával szerelt Sennheiser SKM 5200 kézimikrofon közvetítésével többek között felcsendült a „Space Oddity”, a „Ziggy Stardust”, a „Heroes” és a „Fashion” című sláger is. Lady Gaga előadását Bowie-ihlette jelmezek, színpadi kellékek és színházi effektek tették teljessé.

Lady Gaga MD 5235 kapszulával szerelt Sennheiser SKM 5200 kézimikrofonba énekel az 58. GRAMMY Díjátadó Gálán (Fotó jogtulajdonosa: Kevin Mazur – Getty Images)

James Corbin, Lady Gaga monitor hangmérnöke, szavaival: „A művésznő 6 perces előadása alatt valójában három különböző mikrofont használtunk – mindhárom Sennheiser SKM 5200/MD 5235 kombináció volt” – mondta. „Normál körülmények között ez igazi kihívást jelentene, mivel más gyártók azonos kapszulái ritkán szólnak ugyanúgy. Az MD 5232 kapszulák hangzása viszont azonos – ez azt jelenti, hogy egyikkel a soundcheck alatt kialakítottam a kívánt hangzást, majd az EQ beállításokat szó szerint átmásoltam a másik két mikrofonra.”The Weeknd, akit nem kevesebb, mint hét GRAMMY-díjra jelöltek, egy lebilincselő előadás keretében adta elő „Can’t Feel My Face” és „Into The Night” című számát, saját MD 5235 kapszulával szerelt SKM 5200 kézimikrofonja közvetítésével. Az este során a művész két GRAMMY-díjat gyűjtött be: Legjobb R&B előadás [„Earned It (Fifty Shades of Grey)”] és Legjobb kortárs városi album [Beauty Behind The Madness].

Ron Reaves, az 58. GRAMMY Díjátadó Gála FOH hangkeverőjének szavaival: „Sennheiser mikrofonjaink kristálytiszta és részletekben gazdag hangzást biztosítottak az egész este folyamán. Főként az MD 5235 kapszulát kedvelem, mivel ez kiválóan kezeli a közelséget, és a teljes dinamikatartományban nagyon érzékenyen reagál.”

Ezen a művészi szempontból változatos és technikai kihívásokkal teli estén a Sennheiser mikrofonok – a 36 csatornás vezeték nélküli hangot is beleértve – hibátlanul működtek. Az RF koordinációért Dave Bellamy (Soundtronics – Burbank, Kalifornia) felelt, aki már 17 GRAMMY eseményen működött közre, és most is zökkenőmentes vezeték nélküli átvitelről gondoskodott: „Számomra az a legfontosabb, hogy a berendezés megbízható legyen” – mondta. „Olyasminek kell lennie, amellyel nem kell sokat foglalkoznom, vagy ami miatt nem kell aggódnom. Jelentős mennyiségű Sennheiser felszereléssel rendelkezünk, így a termékbe vetett bizalmam egyértelmű.”

„Örülünk, hogy az 58. GRAMMY Díjátadó Gálán ilyen sok kiváló előadóművész tette le voksát a Sennheiser mikrofonok mellett” – mondta Byron Gaither, a Sennheiser művészkapcsolatokért felelős menedzsere. „Egy ilyen erőpróbát jelentő környezetben kulcsfontosságú a megbízhatóság és a kiváló hangminőség – mind a helyszínen, mint a műsorközvetítésnél. Termékeink és támogatást nyújtó csapatunk tagjai ebben a tekintetben újra és újra optimális teljesítményt nyújtanak.”